top of page

פרויקט של וידאו קפטן

מלחמת יום הכיפורים והסיבות לפריצתה

פאנל מומחים בשידור חי בשיחה על המגעים הדיפלומטיים שניהלה גולדה מאיר לפני המלחמה

מכון גולדה מאיר

הלקוח: 

אירוע וירטואלי בשידור חי

סוג: 

זום ופייסבוק לייב

פלטפורמה:

אירוע וירטואלי פתוח לציבור שהתקיים ערב יום הכיפורים. המומחים סקרו את המגעים הדיפלומטיים טרם פרוץ המלחמה וענו על שאלות שהפנה אליהם הקהל בשידור חי

תיאור:

צפו באירוע הווירטואלי המלא

צילומים מתוך האירוע

הלקוח מספר

איתי פיליבה (וידאו קפטן) הפיק וביים עבורנו אירועים וירטואלים איכותים, יוצאי דופן ובולטים ברמתם ועשה זאת במקצועיות רבה, באדיבות ובחיוך.

המעורבות של איתי החלה משלב התכנון הראשוני, שבו הוא סייע לנו לבנות את הליינאפ והמליץ על אלמנטים ויזואליים שכדאי לנו לשלב כדי להעשיר את החוויה של הצופים.

לאחר מכן, איתי סייע בהכנות, הדריך את המנחה ואת הדוברים לקראת השתתפותם באירוע והכין קטעי וידאו, תמונות, מסמכים וכיתובים על המסך.

לבסוף, הוא ביים את האירוע בשידור חי, נתן הנחיות למשתתפים בזמן אמת, ניתב בין הדוברים השונים ושילב אלמנטים ויזואליים. התוצאה היתה מרשימה מאוד והאירועים הווירטואלים שלנו נראו ממש כמו שידור טלוויזיה מקצועי. איתי גם דאג לשידור חי של האירוע בזום ובעמוד הפייסבוק שלנו.

בעזרת איתי הצלחנו לשדרג את האירועים הווירטואלים ולהביאם לרמה מקצועית גבוהה שטרם ראינו כמותה. אנחנו ממליצים בחום על שירותיו המקצועיים של איתי לכל מי שמעוניין להפיק אירוע וירטואלי איכותי ומקצועי. אין ספק שנשתמש בשירותיו גם באירועים וירטואליים עתידיים שבכוונתנו לקיים.

עו"ד אמיר בשה

עו"ד אמיר בשה

מכון גולדה מאיר

אודות וידאו קפטן

וידאו קפטן עוזר לארגונים לייצר משדרי אינטרנט מקצועיים ברשתות חברתיות, פודקסטים מצולמים ואירועים וירטואליים. המוצר נראה כמו תכנית טלוויזיה עם אריזה גרפית ממותגת, מסכים מפוצלים, ניתוב תמונה, בימוי טלוויזיה, הנחיות באוזניה ועוד. הכל נעשה מרחוק עם מצלמות רשת. יש אפשרות גם לשליחת צוות מקצועי. פרטים נוספים

עוד פרויקטים

תכנית בישול של בית החולים הרצליה מדיקל סנטר

תכנית בישול של בית החולים הרצליה מדיקל סנטר

מבשלים נכון: סדנה וירטואלית בשידור חי עבור מטופלים של בית החולים

כנס וירטואלי של בנק לאומי

כנס וירטואלי של בנק לאומי

משדר לעובדי בנק לאומי בפורמט של תכנית טלוויזיה בהשתתפות מנהלים בכירים

אירוע וירטואלי למשקיעים של קרן הון סיכון רימג'ן

אירוע וירטואלי למשקיעים של קרן הון סיכון רימג'ן

אירוע של שעתיים בהשתתפות מנכ"לים של חברות הייטק מתעשיית הבידור, הגיימינג והמטאוורס

bottom of page