top of page

פרויקט של וידאו קפטן

פאנל דוברים של ארגון קו לעובד ומענה לשאלות מהצופים

אירוע וירטואלי בהשתתפות דוברים מבנק ישראל, האגודה לזכויות האזרח, עיתון הארץ וקו לעובד

קו לעובד

הלקוח: 

אירוע וירטואלי

סוג: 

זום ופייסבוק לייב

פלטפורמה:

הרצאות מקצועיות בליווי מצגות ותמונות בעניין היתרי העבודה בישראל ופאנל דוברים למענה לשאלות מהצופים. האירוע כלל תרגום סימולטני לאנגלית ולערבית

תיאור:

צפו באירוע המלא

צילומים מהאירוע

הלקוח מספר

ארגון קו לעובד מסייע לעובדים שזכויותיהם הופרו באמצעות סיוע פרטני ופעילות ציבורית כוללת. שכרנו את שירותיו של איתי (וידאו קפטן) כדי שיפיק ויביים עבורנו כנס וירטואלי בהשתתפות דוברים מקו לעובד, בנק ישראל, עיתון "הארץ" והאגודה לזכויות האזרח.

איתי ליווה אותנו בכל השלבים בהכנת הכנס וייעץ לנו כיצד להבטיח שהכנס ייראה מקצועי ויהיה מעניין. לפני האירוע, הוא סייע בתכנון סדר הדוברים, חישוב זמנים ובהמלצות לגבי שילוב גרפיקה, תמונות ומצגות. איתי הדריך מראש את המנחה והדוברים וערך איתם חזרה כדי לוודא שהציוד הטכני עובד כנדרש, שהם נראים ונשמעים היטב ושהמצגות עובדות כראוי.

בכנס שילבנו תרגום סימולטני לאנגלית ולעברית במקביל. איתי עבד עם המתרגמים לקראת האירוע ודאג לכל הסוגיות הטכניות הקשורות בשילוב התרגום. במהלך הכנס עצמו, איתי ניהל את כל הסוגיות הטכניות, הנחה את הדוברים, שילב גרפיקה ושאלות מהצופים ושידר את האירוע לזום ולעמוד הפייסבוק של קו לעובד.

התוצאה הייתה מרשימה במיוחד. הניסיון של איתי בבימוי שידורים חיים בטלוויזיה הורגש היטב והכנס הווירטואלי נראה מקצועי ומכובד. רמת המקצועיות הגבוהה של איתי יחד עם תשומת ליבו לכל הפרטים ותודעת שירות גבוהה יצרה שילוב מיוחד שהבטיח את הצלחתנו.

אנחנו ממליצים בחום על שירותיו של איתי. רמת הידע וההבנה שלו באירועים וירטואליים היא יוצאת דופן.

מיכל כורך

מיכל כורך

דוברת ומנהלת מדיניות ציבורית, קו לעובד

אודות וידאו קפטן

וידאו קפטן עוזר לארגונים לייצר משדרי אינטרנט מקצועיים ברשתות חברתיות, פודקסטים מצולמים ואירועים וירטואליים. המוצר נראה כמו תכנית טלוויזיה עם אריזה גרפית ממותגת, מסכים מפוצלים, ניתוב תמונה, בימוי טלוויזיה, הנחיות באוזניה ועוד. הכל נעשה מרחוק עם מצלמות רשת. יש אפשרות גם לשליחת צוות מקצועי. פרטים נוספים

עוד פרויקטים

תכנית בישול של בית החולים הרצליה מדיקל סנטר

תכנית בישול של בית החולים הרצליה מדיקל סנטר

מבשלים נכון: סדנה וירטואלית בשידור חי עבור מטופלים של בית החולים

כנס וירטואלי של בנק לאומי

כנס וירטואלי של בנק לאומי

משדר לעובדי בנק לאומי בפורמט של תכנית טלוויזיה בהשתתפות מנהלים בכירים

אירוע וירטואלי למשקיעים של קרן הון סיכון רימג'ן

אירוע וירטואלי למשקיעים של קרן הון סיכון רימג'ן

אירוע של שעתיים בהשתתפות מנכ"לים של חברות הייטק מתעשיית הבידור, הגיימינג והמטאוורס

bottom of page