top of page

פרויקט של וידאו קפטן

שיחה בשידור חי עם מר ספוק ממסע בין כוכבים

ריאיון בשילוב שאלות מהצופים עם השחקן ההוליוודי זאכרי קווינטו

TLVFest

הלקוח: 

אירוע וירטואלי

סוג: 

זום ופייסבוק לייב

פלטפורמה:

שיחה בשידור חי עם השחקן ההוליוודי שבמהלכו שולבו קטעים מהסרטים שבהם שיחק כמו מסע בין כוכבים וכן שאלות שהופנו מקהל הצופים בזמן אמת

תיאור:

צפו בריאיון המלא שהתקיים בשידור חי

צילומים מתוך הריאיון

הלקוח מספר

הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה התקיים במתכונת וירטואלית וכלל מאות סרטים שהיו זמינים לצפייה אונליין לצד אירועים בשידור חי ושיחות אונליין שהתקיימו עם יוצרי סרטים מכל העולם.

איתי פיליבה, וידאו קפטן, ביים מרחוק את אירועי הפתיחה והנעילה של הפסטיבל, שכללו הופעות במה בשידור חי, הנחיה מרחוק של צלמים ואנשי צוות, יותר מ-11 דוברים ממקומות שונים ושילוב קטעי וידאו רבים. כמו כן, הוא ביים שיחות בשידור חי עם שחקני סרטים, שהצטרפו מרחוק, כמו זאכרי קווינטו (ספוק מסרטי "מסע בין כוכבים"), ג'קי וויבר (מועמדת לשני פרסי אוסקר), רבקה מיכאלי ועוד שבהם שולבו קטעים מסרטיהם והקהל הוזמן להפנות שאלות לדוברים בזמן אמת.

איתי סייע בתכנון האירועים הווירטואלים ובניית הליינאפים, עיצב אריזה גרפית מרשימה וייעץ לנו איך לשדרג את האירועים מבחינה ויזואלית ותוכנית. במהלך השידור החי, איתי ניהל את האירועים בקור רוח ובביטחון, הדריך את הדוברים והמופיעים והגיב במהירות להתפתחויות ולשינויים שהתרחשו. השירות שקיבלנו מאיתי היה מקצועי, חדשני ויצירתי וסייע לנו לייצר תוכן וידאו איכותי בשידור חי, שבו יכולנו לעשות שימוש גם לאחר מכן ברשתות החברתיות ובאתר האינטרנט שלנו.

אני ממליץ בחום על שירותיו של איתי לכל מי שמעוניין לייצר תוכן וידאו מקצועי בשידור חי בדרך יוצאת דופן וברמה של שידורי טלוויזיה.

יאיר הוכנר

יאיר הוכנר

מנהל ומייסד הפסטיבל הבינ"ל לקולנוע גאה

אודות וידאו קפטן

וידאו קפטן עוזר לארגונים לייצר משדרי אינטרנט מקצועיים ברשתות חברתיות, פודקסטים מצולמים ואירועים וירטואליים. המוצר נראה כמו תכנית טלוויזיה עם אריזה גרפית ממותגת, מסכים מפוצלים, ניתוב תמונה, בימוי טלוויזיה, הנחיות באוזניה ועוד. הכל נעשה מרחוק עם מצלמות רשת. יש אפשרות גם לשליחת צוות מקצועי. פרטים נוספים

עוד פרויקטים

תכנית בישול של בית החולים הרצליה מדיקל סנטר

תכנית בישול של בית החולים הרצליה מדיקל סנטר

מבשלים נכון: סדנה וירטואלית בשידור חי עבור מטופלים של בית החולים

כנס וירטואלי של בנק לאומי

כנס וירטואלי של בנק לאומי

משדר לעובדי בנק לאומי בפורמט של תכנית טלוויזיה בהשתתפות מנהלים בכירים

אירוע וירטואלי למשקיעים של קרן הון סיכון רימג'ן

אירוע וירטואלי למשקיעים של קרן הון סיכון רימג'ן

אירוע של שעתיים בהשתתפות מנכ"לים של חברות הייטק מתעשיית הבידור, הגיימינג והמטאוורס

bottom of page