top of page

לקוחות מספרים

יאיר הוכנר

מנהל ומייסד הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה
יאיר הוכנר

"

הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה התקיים במתכונת וירטואלית וכלל מאות סרטים שהיו זמינים לצפייה אונליין לצד אירועים בשידור חי ושיחות אונליין שהתקיימו עם יוצרי סרטים מכל העולם.


איתי פיליבה, וידאו קפטן, ביים מרחוק את אירועי הפתיחה והנעילה של הפסטיבל, שכללו הופעות במה בשידור חי, הנחיה מרחוק של צלמים ואנשי צוות, יותר מ-11 דוברים ממקומות שונים ושילוב קטעי וידאו רבים. כמו כן, הוא ביים שיחות בשידור חי עם שחקני סרטים, שהצטרפו מרחוק, כמו זאכרי קווינטו (ספוק מסרטי "מסע בין כוכבים"), ג'קי וויבר (מועמדת לשני פרסי אוסקר), רבקה מיכאלי ועוד שבהם שולבו קטעים מסרטיהם והקהל הוזמן להפנות שאלות לדוברים בזמן אמת.


איתי סייע בתכנון האירועים הווירטואלים ובניית הליינאפים, עיצב אריזה גרפית מרשימה וייעץ לנו איך לשדרג את האירועים מבחינה ויזואלית ותוכנית. במהלך השידור החי, איתי ניהל את האירועים בקור רוח ובביטחון, הדריך את הדוברים והמופיעים והגיב במהירות להתפתחויות ולשינויים שהתרחשו. השירות שקיבלנו מאיתי היה מקצועי, חדשני ויצירתי וסייע לנו לייצר תוכן וידאו איכותי בשידור חי, שבו יכולנו לעשות שימוש גם לאחר מכן ברשתות החברתיות ובאתר האינטרנט שלנו.


אני ממליץ בחום על שירותיו של איתי לכל מי שמעוניין לייצר תוכן וידאו מקצועי בשידור חי בדרך יוצאת דופן וברמה של שידורי טלוויזיה.

"

עוד לקוחות מספרים

Shachar-Grembek.jpg

עינב קורדובר שקד

מנהלת תקשורת שיווקית, הרצליה מדיקל סנטר

Shachar-Grembek.jpg

רונית הררי

מנהלת משאבי אנוש, חברת סאפיאנס

Shachar-Grembek.jpg

שחף בורנשטיין

מנהל חוויית מוצר ואסטרטגיה, סולוטו

bottom of page