top of page

לקוחות מספרים

מיכל כורך

דוברת ומנהלת מדיניות ציבורית, קו לעובד
מיכל כורך

"

ארגון קו לעובד מסייע לעובדים שזכויותיהם הופרו באמצעות סיוע פרטני ופעילות ציבורית כוללת. שכרנו את שירותיו של איתי (וידאו קפטן) כדי שיפיק ויביים עבורנו כנס וירטואלי בהשתתפות דוברים מקו לעובד, בנק ישראל, עיתון "הארץ" והאגודה לזכויות האזרח.


איתי ליווה אותנו בכל השלבים בהכנת הכנס וייעץ לנו כיצד להבטיח שהכנס ייראה מקצועי ויהיה מעניין. לפני האירוע, הוא סייע בתכנון סדר הדוברים, חישוב זמנים ובהמלצות לגבי שילוב גרפיקה, תמונות ומצגות. איתי הדריך מראש את המנחה והדוברים וערך איתם חזרה כדי לוודא שהציוד הטכני עובד כנדרש, שהם נראים ונשמעים היטב ושהמצגות עובדות כראוי.


בכנס שילבנו תרגום סימולטני לאנגלית ולעברית במקביל. איתי עבד עם המתרגמים לקראת האירוע ודאג לכל הסוגיות הטכניות הקשורות בשילוב התרגום. במהלך הכנס עצמו, איתי ניהל את כל הסוגיות הטכניות, הנחה את הדוברים, שילב גרפיקה ושאלות מהצופים ושידר את האירוע לזום ולעמוד הפייסבוק של קו לעובד.


התוצאה הייתה מרשימה במיוחד. הניסיון של איתי בבימוי שידורים חיים בטלוויזיה הורגש היטב והכנס הווירטואלי נראה מקצועי ומכובד. רמת המקצועיות הגבוהה של איתי יחד עם תשומת ליבו לכל הפרטים ותודעת שירות גבוהה יצרה שילוב מיוחד שהבטיח את הצלחתנו.


אנחנו ממליצים בחום על שירותיו של איתי. רמת הידע וההבנה שלו באירועים וירטואליים היא יוצאת דופן.

"

עוד לקוחות מספרים

Shachar-Grembek.jpg

עינב קורדובר שקד

מנהלת תקשורת שיווקית, הרצליה מדיקל סנטר

Shachar-Grembek.jpg

רונית הררי

מנהלת משאבי אנוש, חברת סאפיאנס

Shachar-Grembek.jpg

שחף בורנשטיין

מנהל חוויית מוצר ואסטרטגיה, סולוטו

bottom of page