top of page

לקוחות מספרים

תום בעבור

מנהלת תום מטבח משמח
תום בעבור

"

אני מורה לבישול ויזמית. ב- 2013 הפכתי את העיסוק באוכל למקצוע - אני מנהלת צוות של מבשלות בפרישה ארצית ומלמדת סדנאות בישול בריא למטבח הביתי.


רציתי להפיק תכני וידאו שיספקו מידע על העסק שלי לקהלי יעד ספציפיים: לקוחות המתעניינים להירשם לקורס הבישול השנתי שלי, א/נשים שמעוניינים להשתלב בצוות המבשלות הארצי שלי.


ידעתי שאני מעוניינת להביא את הסיפורים האישיים - גם של תלמידות הקורס והסדנאות וגם מבשלות בצוות שלי, אך התקציב שלי, כמו של רוב העסקים הקטנים והבינוניים, להפקת תוכן וידאו היה מוגבל.


פניתי לאיתי פיליבה, וידאו קפטן, והוא הציע לי קונספט חדשני, יוצא דופן, ובמחיר שווה לכל כיס: בימוי מרחוק של פודקסט מצולם שבו כל המרואיינים מצטרפים להקלטה באמצעות מצלמות הרשת שלהם.


איתי משלב תוך כדי ההקלטה תמונות, וידאו, מידע כתוב על המסך, מסכים מפוצלים ועוד, וגורם לתוכן להראות מקצועי. הוא מסייע בתכנון מוקדם של ההקלטה, מייעץ איך לגרום לתוכן להיות מעניין ומכין את הדוברים להופעה מול מצלמה.


אני רוצה להגיד שבהתחלה חששתי מהתוצאות, אבל אחרי סשן אחד עם איתי מיהרתי להזמין עוד אחד!


איתי עובד במקצועיות משלב השיחה וההכרות ועד שלב הבימוי והתוצאות הסופיות. התקשורת איתו נעימה, פתוחה, כנה ומדוייקת.


הקונספט החדשני של איתי (וידאו קפטן) איפשר לי להפיק תכני וידאו איכותיים ומקצועיים, במחיר בר-השגה ביחס לחלופות, ולפרסמם באתר שלי וברשתות החברתיות. ולעשות את זה בהנאה ובקלילות.

"

עוד לקוחות מספרים

Shachar-Grembek.jpg

עינב קורדובר שקד

מנהלת תקשורת שיווקית, הרצליה מדיקל סנטר

Shachar-Grembek.jpg

רונית הררי

מנהלת משאבי אנוש, חברת סאפיאנס

Shachar-Grembek.jpg

שחף בורנשטיין

מנהל חוויית מוצר ואסטרטגיה, סולוטו

bottom of page